Ekrany Anty-Covid-19
Bezdotykowy Interfejs Klienta dla obiektów Gastronomicznych oparty na systemie Android
Bezdotykowe menu do restauracji – projekt pomagający ratować biznesy gastronomiczne w dobie wirusa SARS COVID-19
Oprogramowanie pozwala na:
- Bezdotykową obsługę aplikacji służącej do samodzielnego składania zamówień
- Automatyczne logowanie w sieci lokalnej.
- Zdalne przesyłanie zamówienia do obsługi restauracji
- Dowolne modyfikowanie treści menu za pośrednictwem powszechnego formatu JSON
- Synchronizację treści menu z użyciem jednego centralnego serwera
- Obsługę klienta w reżimie higienicznym związanym z pandemią SARS COVID-19
- Zwiększone bezpieczeństwo klienta i obsługi w miejscu pracy
- Niniejszy certyfikat pozwala na bezterminowe korzystanie z tej wersji oprogramowania – aplikacja jest wykonana przy użyciu silnika Unity
Aplikacja została wykorzystana w 3 restauracjach:
- Unicorn – restauracja usytuowana w Sopocie. Eleganckie, nowoczesne wnętrza, wyjątkowe otoczenie i widoki, przestrzeń, cisza, spokój w samym sercu Trójmiasta składają się na unikalny klimat tego miejsca – idealny zarówno na romantyczne kolacje, jak i duże uroczystości.
- Kotka – kawiarnia usytuowana w Gdańsku. Kawiarnia poza rozpieszczaniem gości domowym ciastem i pyszną kawą jest Domem Tymczasowym mającym na celu niesienie bezpośredniej pomocy zwierzętom.
- Kansai – restauracja usytuowana w Gdańsku. New Kansai Sushi Bar to pierwszy bar sushi w Gdańsku z bardzo szeroką ofertą dań nawet dla bardzo wymagających gości.
Aplikacja została stworzona z myślą o użytkownikach ze wszystkich grup wiekowych oraz może być wykorzystana w każdego rodzaju restauracji, kawiarni czy barze pozwalających na samodzielne składanie zamówień.