Collegium XR

Ośrodek badawczy nad VR, AR i XR Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Ekrany Anty-Covid-19

Bezdotykowy Interfejs Klienta dla obiektów Gastronomicznych oparty na systemie Android

Bezdotykowe menu do restauracji – projekt pomagający ratować biznesy gastronomiczne w dobie wirusa SARS COVID-19

Oprogramowanie pozwala na:

  • Bezdotykową obsługę aplikacji służącej do samodzielnego składania zamówień
  • Automatyczne logowanie w sieci lokalnej.
  • Zdalne przesyłanie zamówienia do obsługi restauracji
  • Dowolne modyfikowanie treści menu za pośrednictwem powszechnego formatu JSON
  • Synchronizację treści menu z użyciem jednego centralnego serwera
  • Obsługę klienta w reżimie higienicznym związanym z pandemią SARS COVID-19
  • Zwiększone bezpieczeństwo klienta i obsługi w miejscu pracy
  • Niniejszy certyfikat pozwala na bezterminowe korzystanie z tej wersji oprogramowania – aplikacja jest wykonana przy użyciu silnika Unity

Aplikacja została wykorzystana w 3 restauracjach:

  • Unicorn – restauracja usytuowana w Sopocie. Eleganckie, nowoczesne wnętrza, wyjątkowe otoczenie i widoki, przestrzeń, cisza, spokój w samym sercu Trójmiasta składają się na unikalny klimat tego miejsca – idealny zarówno na romantyczne kolacje, jak i duże uroczystości.
  • Kotka – kawiarnia usytuowana w Gdańsku. Kawiarnia poza rozpieszczaniem gości domowym ciastem i pyszną kawą jest Domem Tymczasowym mającym na celu niesienie bezpośredniej pomocy zwierzętom.
  • Kansai – restauracja usytuowana w Gdańsku. New Kansai Sushi Bar to pierwszy bar sushi w Gdańsku z bardzo szeroką ofertą dań nawet dla bardzo wymagających gości.

Aplikacja została stworzona z myślą o użytkownikach ze wszystkich grup wiekowych oraz może być wykorzystana w każdego rodzaju restauracji, kawiarni czy barze pozwalających na samodzielne składanie zamówień.