Obszar działań
Collegium XR
MIEJSCE – gdzie możesz przetestować sprzęt i otrzymać porady technologiczne oraz zamówić badania rozwojowe
LUDZIE – którzy podzielą się wiedzą o realizacjach intermedialnych i komercjalizacji cyfrowej twojego produktu
NETWORKING- Dzięki, któremu Twoje projekty mogą otrzymać wsparcie zewnętrzne oraz partnerów oraz być na bieżąco z światowymi trendami
NASZ ZAKRES DZIAŁANIA
BADAMY – Prowadzimy międzynarodowe projekty badawcze
PISZEMY – programy badawcze
APLIKUJEMY – o środki spoza Uczelni
POZYSKUJEMY – sprzęt multimedialny do badań odciążając budżet Uczelni
KOMERCJALIZUJEMY
Dokonujemy komercjalizacji w obrębie naszych badań naukowych
Dzięki naszym działaniom zasilamy budżet Instytutu Sztuki Mediów
Tworzymy sieć stałych klientów komercyjnych pomiędzy Uczelnią a przemysłem kreatywnym
EDUKUJEMY
Aktywnie przekazujemy unikalny know-how studentom
Wspieranie technologiczne dyplomów studentów WS
Możliwość uczestnictwa w corocznej konferencji Digitalne Archiwa Małopolski
Pozyskujemy sprzęt multimedialny dla dydaktyki studentów
Collegium XR – ośrodek badań i rozwoju nad technologiami cyfrowymi dla kultury i nauki
– Miejsce , gdzie badania naukowe nad multimediami łącza się z dydaktyka i komercjalizacją
– Collegium XR – tutaj możesz przetestować sprzęt i otrzymać porady technologiczne oraz zamówić badania rozwojowe
INSPIRACJA
Collegium XR wzorowany na FRAUHOFER HEINRICH-HERTZ INSTITUT w BERLINIE a dokładnie na dziale Vision and Imaging Technologies
Collegium XR inspiruje się sposobem zarządzania HHI, gdzie naturalnym obiegiem powstawania innowacji jest otoczenie komercyjne, biznesowe i edukacyjne.
OBSZAR BADAWCZY
BADANIA NAD POSZERZONĄ RZECZYWISTOŚCIĄ – XR ( EXTENDED REALITY)
- AR / AUGMENTED REALITY, WEB GL, A-FRAME, UNITY XR, OPEN CV COMPUTER VISION, MOZILLA HUBS, MACHINE LEARNING, SKELETAL TRACKING,
- MR, MIXED REALITY, SLAM, LIDAR, ToF, 3D LASER SCAN, NTF BLOCKCHAIN DIGITAL ART
- VR, VIRTUAL REALITY, OPEN SOURCE HARDWARE VR SET, MOZILLA HUBS WEB VR, IoT,
KIERUNKI BADAWCZO-KOMERCJALIZACYJNE
- E-EDUKACJA NOWEJ GENERACJI: GAMIFIKACJA I HAPTYKA, WSPÓŁODCZUWANIE I MULTIPLAYER, CYFROWE WSPOMAGANIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
- INTERAKTYWNA REKLAMA : NOWE MEDIA W DOOH I WEB 4.0, KONFERENCJA CYFROWE
- SZTUKA INTEKATYWNA: OPTYMALIZACJA, TRANSHUMANIZM, EKOLOGIA CYFROWA, ELEKTROMOBILNOŚĆ